Over

OVER BUREAU LUMEN

Marketing en programma management met focus op resultaat. Meer dan 'getting the job done'. Met gezonde nieuwsgierigheid gaat Bureau Lumen aan de slag op zoek naar de oplossing van het vraagstuk. Soms is die heel duidelijk, meestal komt er van alles bij. Zoals in een matrix werken, stakeholdermanagement, onderbezetting, management verschillen. En dan is het belangrijk dat er werkervaring is, keuzes goed afgewogen worden en gestructureerd gewerkt gaat worden. Of de uitdaging nu extern of intern gericht is. Vanuit Bureau Lumen maak ik het werk makkelijker voor mijn opdrachtgevers. Door op een empathische, heldere en pragmatische manier marketing ondersteuning te bieden. 

Guido Meijer heeft werkervaring opgebouwd in verschillende branches, waardoor het eenvoudiger is vraagstukken te begrijpen en handelend op te treden. Denken, durven en doen worden vaak gevraagd en daar ga ik dan ook voor. In deze digitale tijd waarin sales en marketing steeds dichter naar elkaar toegroeien, klanten mondiger zijn en de klantreis ongekend veel touchpoints kent, verwelkom ik jou graag bij Bureau Lumen. Wat niet verandert: mensen maken het verschil en verbinden is ongelofelijk belangrijk. Ik praat daar graag over mee. Over zinvolle verhalen en echte gesprekken aangaan.

Bureau Lumen kan je op verschillende manieren helpen. Met interim versterking op basis van vaste uren per week, met adviezen en ondersteuning op frequente basis bijvoorbeeld een maandelijks overleg, middels werksessies om richting te geven of met een strippenkaart. Hoe je ook werken wilt, het resultaat is gegarandeerd. 

EEN AANPAK DIE WERKT

Bureau Lumen gaat altijd voor het commerciële plaatje en niet voor het communicatie of marketing idee alleen. Marketing zonder commercieel doel is veelal schieten met hagel. Om de aanpak overzichtelijk te maken gebruikt Bureau Lumen veel het 4D Model: DISCOVER, DEFINE, DESIGN en DELIVER. Deze aanpak werkt vaak bij organisaties om aan te geven welke stappen nodig zijn om tot resultaat te komen. De ene fase heeft meer tijd nodig dan de andere. Door dat in de tijd weer te geven weet je precies waar je aan toe bent. In een digitale tijd waarin sales en marketing steeds dichter naar elkaar toegroeien, klanten mondiger zijn en de klantreis ongekend veel touchpoints kent, is het fijn dat je kunt vertrouwen op iemand die het business model snel kan lezen, bottlenecks kan blootleggen maar ook kan analyseren, opbouwen, verbeteren en resultaten kan neerzetten. Meer weten over deze aanpak: Ga naar propositie

MAAK KENNIS MET ONS TEAM

Eh..., een groot team is het niet dat achter Bureau Lumen zit. Dat hoeft ook niet. Het team zit vaak bij jou en ik ga hiermee aan de slag. Of het team nu klein of groot is, met of zonder vaste toeleveranciers. Of je een team manager zoekt of team lid.  Met mij erbij wordt het team hechter en professioneler en wordt het project opgeleverd of sterker achtergelaten na mijn vertrek. Mijn teammaatjes thuis vind je hieronder...Gewoon leuk om te weten!
Guido Meijer
Freelance consultant
Conny Kartodimedjo
Partner en digital strateeg
Senne en Lois
Young potentials (kids)
Share by: