Projecten

OP RESULTAAT GERICHTE 
INTERIM MARKETING EN COMMUNICATIE 

"Ik ga voor groei en bloei, groei van mensen, groei van omzet, groei van creativiteit, groei van bekendheid. En wil alles bloeiend achterlaten."

Dat is waar ik voor ga. Vanuit Bureau Lumen verricht Guido Meijer al ruim 12 jaar freelance marketing en communicatie opdrachten voor diverse opdrachtgevers in verschillende branches. Ik houd van merken en formules. En wordt geprikkeld als het tijd is voor verandering. Of het nu om de positionering gaat, een marketing (communicatie) plan, formule ontwikkelingen, merkvraagstukken, digital, traditional of management zaken in deze richting. Met mij erbij krijg je meer dan "the job done". 
NEEM CONTACT MET MIJ OP

NYSINGH ADVOCATEN EN NOTARISSEN EN HET VIZIER OP DE TOEKOMST

Is de advocatuur saai? Zeker niet. De advocatuur is wel een traditionele branche, echter ook daar wordt geïnnoveerd. Nysingh wil met haar advocaten en notarissen boven haar branchegenoten uitsteken met hulp van marketeers die sturing geven, initiatief nemen en samenwerken aan de business plannen van de compagnons en advocaten. Deze interim opdracht draaide om positioneren, beter samenwerken en goed presteren. 
NAAR PROJECTPAGINA

ZIGGO SHOP IN SHOP - RELEVANT ZIJN VOOR KLANT EN PARTNER

Ziggo wil dicht bij haar klanten staan en relevant zijn. Door internet diensten en tv kijken te beleven en aan aan te bieden op een plek waar marktleider Media Markt tv's en computer hardware verkoopt, kan de klant zijn informatie gebundeld ontvangen. In 2016 is Ziggo met Media Markt een samenwerking gestart waarbij het retail netwerk van Ziggo grotendeels binnen de rode muren van Media Markt is gepositioneerd. Relevant zijn op een plek waar sales plaatsvindt. Een logische samenwerking.
NAAR PROJECTPAGINA

DE GARAGE VAN PON - THUIS VOOR ELKE AUTO

Zo transparant als de aanschaf van een auto is, zo in-transparant is service en onderhoud van een auto. Wij, het ontwikkelteam van de garage, denken dat service en onderhoud ook transparant kan zijn en laten dat zien met de garage. Helderheid en transparantie in prijs, producten en oplossingen. Omdat we dit zijn, voelen klanten zich prettig bij ons. Zo helpen we klanten met een goed gevoel op weg! Deze opdracht is uitgevoerd vanuit 100% klant denken.
NAAR PROJECTPAGINA

DE WASSTRAAT VAN PON: KLANTBELOFTES EN BEWIJSVOERING

Je voelt je lekkerder in een schone auto. Je kent het wel... dat gevoel dat je auto weer in nieuwstaat is. Een bezoek aan de wasstraat geeft je het gevoel dat je auto weer in nieuwstaat is. De manier waarop we dat doen is helder, compleet, schoon, persoonlijk en bewust. Happy cars, happy people. Welkom bij de wasstraat.
NAAR PROJECTPAGINA

EYE WISH - FORMULE TRANSITIE VAN JOUW BEKENDE OPTICIEN

De optiekbranche is volop in beweging. De markt is volwassen geworden met ruim 2200 verkooppunten, waarvan de retail formule van Eye Wish opvallend is met haar herkenbare vormgeving, gevarieerd productaanbod en goed opgeleid personeel. In 2007 is de formule aangepast naar de eigentijdse stijl die we nu nog steeds kennen. Persoonlijk, verfrist maar toch vertrouwt
NAAR PROJECTPAGINA

FRAMES - VANUIT EEN MERKMANIFEST DE MARKT OP GAAN

In de maakindustrie is Frames actief. Met 6 business units, 16 internationale kantoren en zeer technische producten kun je voorstellen dat er veel wordt gecommuniceerd. Vee 1 op 1 maar hoog tijd voor andere vormen. Frames is aan het begin van de 21 eeuw enorm gegroeid naar bijna 500 mensen. Het werd tijd om de communicatie te stroomlijnen en eenheid te brengen in alle communicatie middelen. Met een professioneel team van marketeers dat de doelgroep beter kan bereiken en beraken. 
PROJECTPAGINA GAAN
Share by: